Betalen & hoe doet u dat veilig?

Omdat online shoppen steeds populairder wordt en er dagelijks ontzettend veel nieuwe webwinkels bijkomen, is het belangrijk dat je er zeker van bent dat je op een veilige manier kunt winkelen. Bij M.Q.P&S kun je altijd winkelen in een beveiligde omgeving. Wij zorgen ervoor dat al jouw persoonlijke gegevens veilig worden bewaard. Daarnaast worden jouw gegevens nooit verstrekt aan derden. Zo ben je er altijd zeker van dat je op een veilige manier kunt shoppen bij M.Q.P&S.

De beveiligde omgeving voor veilig betalen bij M.Q.P&S kun je herkennen aan het slotje in de adresbalk van de pagina. De adresbalk kleurt uiteindelijk groen. 

Verder raden wij je aan om niemand je inloggegevens te geven. Zo ben je er zeker van dat niemand misbruik kan maken van jouw account. 

Betalingsmogelijkheden

Bij M.Q.P&S kun je zowel vooraf als achteraf betalen. Zo is er altijd een betalingsmogelijkheid die je prettig vindt.

IDEAL

Deze betaaloptie biedt jou als klant de mogelijkheid om te betalen vanaf jouw bankrekening. Het aankoopbedrag wordt direct afgeschreven. Je kunt betalen met IDEAL als je in het bezit bent van een Nederlands bankrekening nummer.


Creditcard ( VISA, MasterCard, Maestro, American Express)

Bij M.Q.P&S kun je eenvoudig betalen in een SSL beveiligde betaalomgeving. Wij garanderen een veilige en eenvoudige afhandeling van jouw betaling. Zodra je ervoor kiest om jouw bestelling te betalen, wordt er eerst een reservering op jouw creditcard gedaan. Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden wordt jouw aankoopbedrag afgeschreven.

Ondervind je tijdens het bestellen problemen met jouw creditcard en kun je hierdoor jouw bestelling niet afronden? Controleer dan eerst goed of je al jouw gegevens juist hebt ingevuld of neem contact op met onze klantenservice.

AfterPay
Wil je liever eerst je bestelling ontvangen en beoordelen voordat je een betaling doet? Dit is mogelijk door te kiezen voor AfterPay. Met achteraf betalen hoef je niet direct te betalen, maar kun je makkelijk en veilig achteraf betalen als je jouw bestelling in huis hebt. Het achteraf betaalproces bij M.Q.P&S wordt volledig uitgevoerd door AfterPay.

Dit betekent dat je binnen 24 uur na jouw bestelling een digitale acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Als je voor de eerste keer betaalt via Afterpay, kun je bij M.Q.P&S betalen met een digitale acceptgiro tot een bedrag van € 150,-. Mocht je bestelling hoger zijn dan dit bedrag, dan kan je zelf met IDEAL het restant vooruit betalen.

Ben je al bekend bij AfterPay, dan kun je betalen tot een bedrag van € 350,-

Ter goedkeuring van jouw verzoek om te betalen met acceptgiro, voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk het aan te kopen product betalen met een andere betaalmethode.

Besluit je om items kosteloos retour te sturen, dan hoef je nooit eerst jouw volledige factuur te betalen. Zodra onze orderverwerking jouw retour heeft ontvangen en verwerkt, wordt namelijk direct binnen 24 uur een nieuwe digitale acceptgiro verstuurd.

Heb je wel eerst jouw volledige factuur betaald, dan wordt automatisch een terugbetaling ingeboekt die binnen 1-7 dagen na verwerking van jouw retour volledig moet zijn verwerkt.

Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de AfterPay website.


Bankcontant / Mister Cash

Dit is een betaalsysteem wat vergelijkbaar is met IDEAL. Dit betaalsysteem wordt vooral gebruikt in België.


PayPal

PayPal is een veilige manier om online te betalen zonder jouw gegevens te delen. Koppel jouw bankrekening of creditcard en betaal gemakkelijk en veilig jouw bestelling. Een positief saldo op jouw PayPal account is vereist is om een bestelling volledig af te ronden.

LET OP! Mocht jouw saldo ontoereikend zijn, dan wachten wij met het versturen van jouw bestelling. In de tussentijd wordt jouw bestelling niet gereserveerd, waardoor er geen rechten kunnen worden ontleend aan jouw geplaatste bestelling.

Terugstorttermijn

Heb je item(s) retour gestuurd naar M.Q.P&S? Natuurlijk wil je het aankoopbedrag dan zo snel mogelijk terug hebben op jouw rekening. Voor iedere betaaloptie die je hebt gekozen, staat een maximale terugbetalingstermijn van 14 dagen. Al onze terugbetalingen worden uitgevoerd binnen deze termijn.

Heb je gekozen om achteraf te betalen? Dan hoef je geen betaling te doen totdat wij jouw retour hebben verwerkt. Er wordt namelijk eerst een aanpassing gemaakt op de bestaande factuur. Binnen 1-3 dagen na verwerking van jouw retour ontvang je per email een nieuwe factuur. Hierop is het bedrag aangepast. Mocht je jouw volledige bestelling hebben terug gestuurd, dan hoef je niets meer te betalen.

Als je jouw factuur al hebt betaald maar je stuurt daarna alsnog een artikel retour binnen de retourtermijn, dan zal deze na verwerking van jouw retour binnen 1-7 dagen worden teruggestort op jouw rekening.

 

LET OP! Fashion cheque en cadeaubonnen zijn nooit inwisselbaar voor geld. Er zal altijd een nieuwe waardebon van M.Q.P&S worden uitgekeerd binnen 14 dagen.

Informatie over factuur

Ik ben mijn digitale betaaloverzicht kwijt en wil graag een kopie ontvangen?

Wanneer je een kopie van jouw digitale factuur wilt ontvangen, neem je contact op met het Klanten Contact Center van AfterPay middels het contactformulier. Loavies kan geen kopie van jouw factuur versturen.

Hoelang is mijn termijn om te betalen?

Je dient jouw bestelling binnen 14 dagen te betalen. Mocht je niet binnen deze termijn hebben betaald, dan ontvang je een betalingsherinnering. Mocht ook deze termijn worden overschreden, dan zal er een eerste verhoging in rekening worden gebracht met een nieuwe betaaltermijn alvorens AfterPay zal overgaan tot overdracht aan haar incassopartner.

----Wordt bewerkt!

Meest gestelde vragen m.b.t de betaling

Ik heb betaald maar krijg vervolgens geen bestelbevestiging.

Het kan voorkomen dat je een volledig afgeronde bestelling hebt gedaan, maar dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen van jouw bestelling. Er kunnen verschillende oorzaken zijn.

  • Jouw bevestiging is in de spamfilter van je email terecht gekomen.
  • Wegens vele bestellingen die tegelijk worden gedaan kan er een vertraging komen in het verzenden van jouw bestelbevestiging.
  • Er is een technische fout waardoor jouw bestelling niet goed is doorgekomen. Controleer eerst goed of er wel een succesvolle betaling is geweest. Als dit wel het geval is, stuur dan een screenshot mee met jouw bericht naar onze klantenservice.

Ik heb  een bevestiging gehad dat een terugbetaling is ingeboekt, maar ik heb nog geen terugbetaling ontvangen?

Het kan voorkomen dat er een vertraging zit in jouw terugbetaling. Normaal gesproken wordt na het bericht dat jouw terugbetaling is ingeboekt, binnen 1-3dagen jouw terugbetaling uitgevoerd. Controleer altijd goed je rekening voordat je contact opneemt met onze klantenservice. Al onze terugbetalingen worden onder vermelding van Buckaroo gedaan. Verder worden al onze terugbetalingen gestort via de betaalmethode die je hebt gebruikt bij het afrekenen in onze kassa.

Binnen hoeveel dagen moet mijn aankoopbedrag zijn teruggestort

Na het bericht dat jouw terugbetaling is ingeboekt moet binnen 1-7 dagen jouw aankoopbedrag weer op jouw rekening staan.

Ik ben mijn digitale betaaloverzicht kwijt en wil graag een kopie ontvangen?

Wanneer je een kopie van jouw digitale factuur wilt ontvangen, neem je contact op met het Klanten Contact Center van AfterPay middels het contactformulier. Loavies kan geen kopie van jouw factuur versturen.

----Wordt bewerkt!